pembuka bicara~

AIDA~ i'll be as d soft meaning of <-- as my family called me!



EID ~ i'll be as my fwenz loved me so much-i know



Tuesday, September 14, 2010

Terima kasih Tuhanku Ya Allah...

Ya, Alhamdulillah.... hari ini Allah masih memberi pinjaman nafas buat kita....
Ya, Alhamdulillah juga kerana hari ini Allah memberi kesempatan untuk menziarahi teman2 dan kaum keluarga di Aidilfitri yang mulia ini...
Terima kasih juga Ya Allah kerana hari ini Allah memberi kesempatan buat diri ini untuk melatih diri menjadi pemimpin, meskipun saya masih menganggapnya satu kekurangan yang amat sangat sehingga memerlukan pengorbanan dari orang lain.. Maafkan saya teman, sungguh itu bukan dalam jangkaan saya dan bukan dlm pengetahuan saya.
seperti selalu , saya selalu menjangkakan akan boleh, tetapi tidak boleh...
MAAF saya pinta~
saya tidak bisa memuaskan hati semua pihak.
saya lemah.
saya kerdil.
saya tidak sempurna.
TAPI saya akan berusaha dan terus berusaha untuk menjadi yang terbaikk akan datang dengan izin YANG MAHA KUASA~


TERIMA KASIH TUHAN~

No comments:

Post a Comment