pembuka bicara~

AIDA~ i'll be as d soft meaning of <-- as my family called me!



EID ~ i'll be as my fwenz loved me so much-i know



Friday, June 18, 2010

terima kasih cikgu!

Aku sedang menelaah setiap perkataan di dalam blog kamu cikgu.. sungguh aku hampir menangis kerana hari ini aku mengakui dan meyakinkan hati bahawa ada sesuatu hadiah yang Allah hendak berikan kepadaku setelah air mataku mengalir memikirkan kesalahan pemikiranku untuk tidak memasuki maktab setahun yang lalu..
IIUM - kenapa aku berbicara tentang kampus ku? teruskan membaca...
Tuhan, Kau telah memberikan aku hadiah.. aku tahu Kau sedang berbicara denganku, dengan memberikan aku ujian pada setiap hari, setiap detik, setiap saat. Aku menangis kerana kepahitan semalam, kerana kegagalanku memenuhi harapan ibu ku. namun percayalah aku memikirkan dirimu ibu !
berbalik kepada iium , why Allah fated me to be here? the answer is Allah nak aku berubah, dan Dia meniupkan aku semangat dengan menemukan aku dengan cikgu yang cukup, cukup,cukup menyedarkan aku. YA! mungkin aku akan terlupa seusai aku update blog aku, but aku akan mengingati nya setiap kali aku membuka blog kamu cikgu !
who is that teacher?
SHE IS MADAM RAHIMAH ISMAIL.

she is the one who made my life such a priceless things that i will value everytime!
terima kasih cikgu, kerana setiap bicara cikgu membuahkan satu harapan dan semangat untuk saya. SEE! Allah tidak pernah membiarkan hambanya dalam kesedihan selama-lamanya~ biarpun setahun yang lalu aku pernah menangis kerana all sort of things, but arini ALLAH telah mnngurniakan ilham(my favourite name) buatku.
TERIMA KASIH TUHAN KERANA SURATAN TAKDIR YANG TELAH KAU TAKDIRKAN BUATKU BISA MENYENTUH HATIKU....

No comments:

Post a Comment