pembuka bicara~

AIDA~ i'll be as d soft meaning of <-- as my family called me!



EID ~ i'll be as my fwenz loved me so much-i know



Saturday, May 29, 2010

ALHAMDULILLAH! THANKS ALLAH!!

Allah Maha Penyayang~
Sungguh, Dia memberatkan langkahku ke bilik petang tadi, menandakan aku akan bertemu peneman malamku..
ahaaaa... jgn salah paham lak!
aku terjumapa Cik NUR ADILAH aku, so aku tidak kesorangan kat bilik malam ni! Kalo x, mmg xtido lah aku malam ni, s i dont like 2 tido kat tempat owg lain!
BTW the best word aku nak ckp adalah...

ALHAMDULILLAH YA ALLAH!!!!!!
THANKS A LOT!!!!!
TUHAN, TERIMA KASIH KERANA MEMBANTUKU........... SUNGGUH, AKU SANGAT TERHARU....
oleh itu , sebagai hamba Nya, kita kena sentiasa bersyukur dengan semua pemberian dari Allah!
sungguh, setiap yang Dia beri adalah tanda kasih sayang Nya!!

No comments:

Post a Comment